Handelsbetingelser

Bestilling

På www.Jewelz.com kan du bestille varer via vores hjemmeside. Hvis du har forespørgsler til varer, er du velkommen til at kontakte os på mail@jewelz.dk

eller pr. tlf. 28 73 05 20

Sådan handler du hos os

For at foretage et køb på www.jewelz.com skal du igennem 5 trin:

1. Find den eller de varer du ønsker og læg dem i shopping bag. Gå herefter til kassen.

2. Indtast dine personlige oplysninger.

3. Vælg forsendelse/betalingsbetingelser.

4. Godkend vores forretningsbetingelser.

5. Tjek at alle oplysninger er korrekte og godkend købet.

Personlige oplysninger

Når du foretager et køb hos Jewelz, registrerer vi dig som kunde. De personlige oplysninger vi registrerer, er dit navn, adresse, e-mail og telefonnummer. Dette har til formål, at vi kan levere varen til dig. Vi registrerer ikke yderligere personfølsomme oplysninger, og oplysningerne videregives ikke til tredjemand. Du kan som kunde valgfrit blive medlem af Jewelz kunde club, således at du løbende vil modtage nyheder, tilbud, og anden information. Denne service kan du til enhver tid framelde dig igen. Har du mistet din ordrebekræftelse og ønsker en kopi, kan du sende en mail til mail@jewelz.dk

Betaling

Jewelz aps modtager betaling med VISADankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle priser er inkl. 25% moms og inkl. alle afgifter, told m.m. Aftaler på websitet kan kun indgås på dansk. Sortiment og priser ændres løbende og uden varsel. Du er dog altid sikret den aftalte pris på bestillingstidspunktet. Vi tager forbehold for moms- og afgiftsændringer. Der tages forbehold for prisfejl og udsolgte varer.

Jewelz aps bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering

Leveringstiden afhænger af den enkelte vare og vil derfor variere.

Du kan se, hvor lang leveringstiden er for den pågældende vare når du klikker på varen.

Alle ordre sendes som pakkepost med GLS

Du har mulighed for at få sendt din ordre til en GLS pakkeshop eller til din arbejdsplads.

o                GLS pakkeshop 45kr.

o                Leveret til erhverv 59kr.

Køber du for mere kr. end 399,- så får du fri fragt til GLS pakkeshop

 

Fortrydelsesret

Der gives 30 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.

Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på mail@jewelz.dk eller pr. tlf. 28730520 I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.  I mailen skal der oplyses vare nr. og pris.

Retur varer skal sendes til:

Jewelz Aps

Vangeleddet 69

2670 greve

mail@jewelz.dk

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse.

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

 


Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Når du handler på www.Jewelz.com har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Dette betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger naturligvis, at reklamationen er berettiget og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Der skal reklameres indenfor rimelig tid efter du har opdaget manglen ved varen. Hvis der reklameres indenfor to måneder efter at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget. Husk altid at sende varen tilbage i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse, således at vi kan tilbagebetale dig dine omkostninger. Hvis du ønsker at reklamere over et produkt, skal det indsendes til os på nedestående adresse

Jewelz aps

Vangeleddet 69

2670 Greve

tlf.28730520

Klagemuligheder – oversigt og links:

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til os på mail@jewelz.dk Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, via www.forbrug.dk. Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark.